مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 00:352023-10-05بين الملل

اعلام همبستگی انصارالله با ملت سوریه


دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن حمله گروه های تروریستی به دانشکده نظامی حمص سوریه را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن حمله گروه های تروریستی به دانشکده نظامی شهر حمص سوریه، تأکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی از این جنایت بهره می برند.

  تلویزیون رسمی سوریه بعدازظهر امروز (13 مهر) از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی به جا گذاشته است.

حسن الغباش وزیر بهداشت سوریه گفت که بر اساس آمار اولیه تعداد شهدای این جنایت تروریستی 80 نفر از جمله شش کودک و شش زن هستند و تعداد زخمی ها نیز به حدود 240 نفر رسیده است.

  دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه خود اعلام کرد که این اقدام جنایتکارانه حجم وحشی گری گروه های تکفیری تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را افشا کرد.

  در این بیانیه آمده است: آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگ ترین طرف هایی هستند که از این جنایت بهره می برند و این جنایت، جنگ ظالمانه علیه ملت، رهبری و ارتش سوریه است .

  بنابر گزارش وبگاه المسیره ، در بیانیه جنبش انصارالله آمده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت تمامی توطئه های پلید علیه سوریه قرار دارند و دلیل آن هم مواضع سوریه در حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام همبستگی انصارالله با ملت سوریه

اعلام همبستگی انصارالله با ملت سوریه