مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-13سياسي

آیین بزرگداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی در اهواز برگزار می شود


با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از جوانان آیین بزرگداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از جوانان آیین بزرگداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز جمعه 21 مهرماه سال 1402 از ساعت 16 برگزار می شود که حاضران یاد شهدای عملیات طوفان الاقصی را گرامی می دارند.

آیین بزرگداشت شهدای شهدای عملیات طوفان الاقصی در بیت الرقیه(س) اهواز واقع در چهار راه اباذر(زند)، خیابان شریعتی، بین خیابان شهید سیدطبیب(رودکی) و خیابان شهید دهباش(رازی)، جنب فروشگاه جانبو برگزار خواهد شد.

در این آیین حجت الاسلام سید جواد نظاری سخنرانی می کند و حسین روشنازاده نیز در جمع اهالی دیار شهید بهزاد جلیلی، شهید بیژن ماسوریان و شهید خالد ماموسیان به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازد.

آیین بزرگداشت شهدای شهدای عملیات طوفان الاقصی از سوی هیئت الرقیه(س) و هیئت صاحب الامر(ع) برگزار می شود که حاضران زیارت امین الله را قرائت خواهند کرد.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز جمعه 13 اکتبر اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات همه جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به 1572 شهید و 7262 مجروح رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی در اهواز برگزار می شود

آیین بزرگداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی در اهواز برگزار می شود