مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-12اقتصادي

توزیع کپسول گاز در بوشهر به صورت الکترونیکی شد


معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه الکترونیکی کردن توزیع گاز مایع یک تکلیف قانونی است و تمام دستگاه های اجرایی مکلف به اجرا آن هستند، گفت: باید تا زمان رسیدن به مرحله تثبیت، - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه اختلال در عرضه کپسول گاز پذیرفتنی نیست، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما، هیچ خانواری در استان بوشهر در تأمین کپسول گاز نباید با مشکل مواجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر صبح امروز در جلسه هماهنگی توزیع الکترونیک گاز مایع در استان، اظهار داشت: در ابتدای سال جاری میزان خرید کپسول با انجام تراکنش، بسیار ناچیز و تقریباً صفر بود و با همت و تلاش همه دست اندرکاران در نیمه نخست سال، در حال حاضر 77 درصد خرید گاز مایع استان بوشهر با تراکنش انجام می شود.

وی با بیان اینکه الکترونیکی کردن توزیع گاز مایع یک تکلیف قانونی است و تمام دستگاه های اجرایی مکلف به اجرا آن هستند، گفت: باید تا زمان رسیدن به مرحله تثبیت، فرایند توزیع الکترونیکی با حساسیت و با رعایت مصالح اجتماع انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: در این خصوص لازم است همه دستگاه های اجرایی و نظارتی تلاش کنند تا سهمیه گاز مایع استان به صورت حداکثری تأمین و توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کپسول گاز در بوشهر به صورت الکترونیکی شد

توزیع کپسول گاز در بوشهر به صورت الکترونیکی شد