مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-26اقتصادي

استاندار گلستان به ترکمنستان سفر کرد


استاندار گلستان در راس هیات تجاری و اقتصادی و در راستای توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای همسایه به ترکمنستان سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در راس هیات تجاری و اقتصادی ظهر امروز به کشور ترکمنستان سفر کرد.

سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، علی متکی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان، نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی استان گلستان، نمایندگان شرکت های بزرگ تجاری و بازرگانی نیز حضور دارند.

این سفر در راستای ادامه مسیرهای توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان صورت گرفته است.

آذرماه سال گذشته نیز هیات تجاری و اقتصادی استانداری گلستان به ترکنستان سفر کرده بود که در این راستا یادداشت تفاهمنامه همکاری بین استان بالکان ترکمنستان و گلستان ایران امضاء شد.

با بهبود روابط تجاری و اقتصادی با کشور ترکمنستان در دولت سیزدهم ، سهم استان گلستان از صادرات به کشور ترکمنستان با افزایش 14 درصدی به 23 درصد رسید.

بر اساس وعده استاندار گلستان، در چشم انداز دیده شده برای سال 1402، سهم صادرات به کشور ترکمنستان برای استان گلستان در سال جاری باید به 50 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان به ترکمنستان سفر کرد

استاندار گلستان به ترکمنستان سفر کرد