مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 07:302023-09-27بين الملل

استقبال فلسطین از رد «نقشه نتانیاهو» توسط آلمان


سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز سه شنبه گفت: سخنرانی بنیامین نتانیاهو و ارائه نقشه ای که سرزمین های فلسطین و سرزمین های ضمیمه شده توسط اسراییل را نشان نمی دهد، - سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز سه شنبه گفت: سخنرانی بنیامین نتانیاهو و ارائه نقشه ای که سرزمین های فلسطین و سرزمین های ضمیمه شده توسط اسراییل را نشان نمی دهد، غیرقابل قبول است؛ این مساله مورد استقبال فلسطین قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، عصر سه شنبه، وزارت خارجه فلسطین از اظهارات وزارت خارجه آلمان استقبال کرد و این نقشه را فریبنده و کذب دانست.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل نقشه ای ارائه کرد که در آن سرزمین های فلسطینی و سرزمین های ضمیمه شده توسط این رژیم را نشان داده نمی شد.

سباستین فیشر، سخنگوی وزارت خارجه آلمان توضیح داد: کاری که نخست وزیر اسراییل انجام داد به نفع تلاش های برلین برای دستیابی به راه حل دو دولت از طریق مذاکره نیست.

وی افزود: هیئت دائم آلمان در نیویورک گزارشی در این زمینه به وزارت خارجه آلمان ارائه کرد.

وزارت خارجه فلسطین گفت: این نقشه بیانگر موضع واقعی نتانیاهو و کابینه اش در خصوص الحاق کامل سرزمین های اشغالی فلسطین و نادیده گرفتن حقوق فلسطینی ها، حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال فلسطین از رد «نقشه نتانیاهو» توسط آلمان

استقبال فلسطین از رد «نقشه نتانیاهو» توسط آلمان