مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:162023-10-05سياسي

حدود 28 هزار تبعه خارجی در البرز تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیروس دهقان شیری، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، امروز در همایش وحدت اسلامی اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته وحدت، گفت: 26 هزار دانش آموز و یک هزارو 500 دانشجو تبعه خارجی در سال تحصیلی جدید در این استان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی در سایه وحدت بتوانیم به همه اهداف اسلام دست یابیم، اضافه کرد: تنها راه پیشرفت و رسیدن به موفقیت اتحاد و همدلی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی اداره کل اتباع استان البرز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: تاسیس دانشکده بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی کرج، توزیع چهارهزار و 500 بسته کمک آموزشی درسال گذشته، توزیع یک هزار و 300 تبلت آموزشی بین دانش اموزان کم بضاعت از جمله اقدامات است.

دهقان شیری بیان کرد: همچنین امسال 9 هزار بسته آموزشی آماده تحویل به دانش آموزان خارجی مقیم البرز شده است.

وی یاد آورشد: ساخت خانه بهداشت چندمنظوره در شهرک وحدت، واگذاری یک دستگاه آمبولانس به اورژانس استان، ساخت مدرسه 12 کلاسه در شهرستان چهارباغ، اهدای 500 بسته معیشتی به خانواده های بی بضاعت، برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی، برگزاری دوره های سوادآموزی برای یک هزار نفر از افراد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 28 هزار تبعه خارجی در البرز تحصیل می کنند

حدود 28 هزار تبعه خارجی در البرز تحصیل می کنند