مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-04بين الملل

«حاکمان سالخورده» چگونه به تهدید بزرگ آمریکایی ها تبدیل شدند؟


با نزدیک شدن به انتخابات 2024 آمریکا و احتمال نامزدی بایدن و ترامپ، بحران سالخوردگی میان مقامات ارشد این کشور بیش از پیش خودنمایی کرده و رأی دهندگان را نگران ساخته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سال 2024 برگزار خواهد شد، زمان زیادی باقی نمانده است.

هر چه به این تاریخ نزدیک می شویم، نگرانی مردم و رسانه های آمریکایی نسبت به سن و سال بالای نامزدهای احتمالی افزایش می یابد.

به تازگی نشریه نیویورکر با انتشار تصویری از کاریکاتور بری بلیت کاریکاتوریست کانادایی-آمریکایی نوشته است: آیا ایالات متحده - که مدت ها تصور می شد سرزمین شروع های جدید است - در خطر تبدیل شدن به یک حکومت سالخوردگان تصلبی (اسکلروتیک) است؟ برای جلد این شماره نیویورکر،  بری بلیت طنز و پوچ بودن کار سیاستمدارانی در سنین بالا را به تصویر می کشد که در حال حاضر برای تصدی پست های برتر در آمریکا رقابت می کنند.

در این تصویر از سمت راست، چهره جو بایدن رییس جمهوری 80 ساله آمریکا، نانسی پلوسی عضو دموکرات 83 ساله مجلس نمایندگان آمریکا که سابقا رییس این مجلس بوده،  میچ مک کانل رهبر 81 ساله اکثریت سنای آمریکا و دونالد ترامپ 77 ساله رییس جمهوری پیشین آمریکا که برای ورود دوباره به کاخ سفید کمپین به راه انداخته، دیده می شود که واکر به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حاکمان سالخورده» چگونه به تهدید بزرگ آمریکایی ها تبدیل شدند؟

«حاکمان سالخورده» چگونه به تهدید بزرگ آمریکایی ها تبدیل شدند؟