مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-09سياسي

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه های جانبی واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر


عملیات اجرایی فاز دوم پروژه های جانبی واحدهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و جمعی از مدیران ارشد سازمان و صنعت هسته ای و مقامات استان بوشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، صبح امروز (دوشنبه) 17 مهرماه 1402، عملیات اجرایی فاز دوم پروژه های جانبی واحدهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر با حضور محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی، جمعی از مدیران ارشد سازمان و صنعت هسته ای و مقامات استان بوشهر آغاز شد.

نصوری مجری طرح احداث واحدهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این پروژه اظهار داشت: این قرارداد شامل 68 پروژه است که اسناد آن مبادله شده و روش تامین منابع آن منحصر به فرد است.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در این پروژه، طراحی پایه آن توسط پیمانکار اصلی است که فرصتی طلایی برای ارتقای توانمندی های شرکت های داخلی در کشور به شمار می آید.

اهمیت این پروژه این است که در نقطه صفر راه اندازی واحدهای جدید ما قرار دارد و هیچ تاخیری در آن پذیرفته نیست و باید در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

* ضربه کارساز و بی سابقه جبهه مقاومت به صهیونیست ها محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی طی اظهاراتی با اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه های جانبی واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه های جانبی واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر