مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-18بين الملل

دیدار وزرای امور خارجه ایران و اندونزی در جده


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده با وزیر خارجه اندونزی دیدار و گفت وگو کرد.

-   به گزار ایسنا، امیرعبداللهیان در این دیدار شرایط در فلسطین را تأسف بار دانست و گفت: لازم است امروز پیامی قوی به رژیم صهیونیستی ارسال شود، همچنین جنایات جنگی رژیم صهیونیستی باید فورا متوقف شود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به جای رویارویی با نیروهای مقاومت به سراغ شهروندان فلسطینی رفته است، گفت بمبی که برای هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در غزه بکار رفته است، صرفا در اختیار اسراییل است.

امیرعبداللهیان با تاکید بر اینکه جنایت جنگی رژیم صهیونیستی باید فورا متوقف شود، گفت رژیم صهیونیستی با محاصره کامل غزه و قطع آب و برق و سوخت و ممانعت از کمک های غذایی و دارویی و زدن بیمارستان ها، تصمیم به قتل عام وونسل کشی فلسطینیان گرفته است.

وی افزود: موضوع کوچاندن اجباری شهروندان غزه موضوعی مهم است که باید در جلسه امروز مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین خواستار تحریم صادرات نفت به رژیم صهیونیستی، تشکیل دادگاه جنایات جنگی و ایجاد یک مرکز آرشیو اسناد جنایات جنگی اسراییل با کمک دبیرخانه سازمان همکاری در محل دبیرخانه سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزرای امور خارجه ایران و اندونزی در جده

دیدار وزرای امور خارجه ایران و اندونزی در جده