مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:052023-09-25سياسي

دستگیری عاملین هتاک به حیثیت و تشویش اذهان عمومی در مشگین شهر


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین شهر از بازداشت عاملین هتاک به حیثیت و تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان مشگین شهر، بابک نونهال، دادستان مشگین شهر اظهار کرد: در پی انتشار تصاویر حاوی هتک حیثیت و تشویش به فساد و فحشا در شبکه های اجتماعی توسط متهمین که در آن نسبت به برخی از همشهریان عزیز صورت گرفته بود بلافاصله موضوع شناسایی ودستگیری مرتکبین در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به برانگیخته شدن افکار عمومی، مطالبه به حق مردم در شناسایی و برخورد با عاملین بزه، تجری مرتکبین در تداوم به اقدام خلاف مقررات و تصور آن ها از عدم شناسایی به علت استفاده از پیج غیرواقعی، آن هم در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) و پیشگیری از برخی مخاطرات احتمالی، موضوع با حساسیت پیگیری و پس از صدور دستورات قضایی و بارصدهای فنی و تخصصی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین اقدام مقتدرانه پلیس، مرتکب اصلی بنام (ت.

ز) دستگیر و عامل دیگر نیز شناسایی و دستگیر و سپس با دستور قضایی به زندان معرفی شدند.

دادستان مشگین شهر بیان کرد: طبیعتا برخورد با همه جرائم را در اولویت قرار داده ایم اما جرائم خشن و نیز جرائمی که به نحوی از آن، امنیت مردم اعم از امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملین هتاک به حیثیت و تشویش اذهان عمومی در مشگین شهر

دستگیری عاملین هتاک به حیثیت و تشویش اذهان عمومی در مشگین شهر