مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-01بين الملل

نشنال اینترست: انتخاب فعلی بایدن تعامل محدود با ایران است


تحلیلی نشنال اینترست در گزارشی با بررسی توافق تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن که در ازای آزادسازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی انجام گرفت، - پایگاه خبری - تحلیلی نشنال اینترست در گزارشی با بررسی توافق تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن که در ازای آزادسازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی انجام گرفت، تاکید کرد که در حال حاضر، حصول یک توافق رسمی و گسترده تر میان آنها بعید است، اما در صورت انتخاب مجدد بایدن، احتمالاً فضا برای بحث درباره یک توافق دائمی تر وجود خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشنال اینترست گزارش داد: با مبادله زندانیان که به تازگی میان ایران و ایالات متحده پس از آزادسازی و انتقال 6 میلیارد دلار از درآمد نفتی بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام شد، منتقدان دولت بار دیگر مخالفت خود را با توافق با دولت فعلی ایران ابراز کردند.

در این میان، علاوه بر شروط تایید شده توافق مبادله زندانیان و انتقال این وجوه، در ماه های اخیر گزارش هایی منتشر شده است که حاکی از تلاش های گسترده تری برای ترغیب ایران به کاهش سرعت برنامه غنی سازی اورانیوم و کاهش تنش ها در خاورمیانه است.

به نوشته نشنال اینترست، هدف از این کار ایجاد تفاهمات غیر رسمی با ایران از طریق ترکیبی از خطوط قرمز ارتباطی ایالات متحده و کاهش آشکار تحریم های نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشنال اینترست: انتخاب فعلی بایدن تعامل محدود با ایران است

نشنال اینترست: انتخاب فعلی بایدن تعامل محدود با ایران است