مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-02سياسي

پروژه رو گذر ورامین با مدیریت جهادی در 2 سال ساخته شد


پروژه رو گذر ورامین در 6 سال دولت قبل 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در 2 سال دولت سیزدهم با 50 درصد پیشرفت تکمیل شد که این اقدام جهادی دولت در حوزه ریلی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیدمعیاد صالحی مدیر عامل شرکت راه آهن کشور در آیین افتتاح بزرگترین پل روگذر کشور که صبح امروز در ورامین برگزار شد اظهار کرد: پروژه رو گذر پیامبر اعظم(ص)به طول 408 متر می باشد و بعد از 8 سال، افتتاح و به بهره برداری می رسد که این پروژه عظیم تقدیم می شود به مردم شریف و ولایت مدارشهرستان ورامین که همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند.

وی گفت: در بهره برداری و به ثمر نشستن پروژه روگذر پیامبر اعظم(ص) افراد و نهادهای مختلف اقدامات زیادی انجام دادند که این اقدامات از مهندسین مشاور، طراحان پروژه و تامین کنندگان اعتبار و کسانی که در رفع معارضات در شهرستان زحمات زیادی کشیدند تقدیر کنم.

چرا که تاسیسات و بناهای زیادی در اطراف پروژه بوده است که بعضاً هم برای راه آهن مشکل ایجاد می کردند.

صالحی افزود: در 6 سال دولت قبل پروژه  50 درصد فیزیکی داشت و در دو سال دولت سیزدهم 50 درصد که این اقدام جهادی دولت را نشان می دهد از عزم دولت در حوزه ریلی نشان می دهد و پروژه های دیگر نیز در کشور در دستور کار قرار دارد و خبرهای خوبی را خواهید شنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه رو گذر ورامین با مدیریت جهادی در 2 سال ساخته شد

پروژه رو گذر ورامین با مدیریت جهادی در 2 سال ساخته شد