مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-11سياسي

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: چرا اثری از 900 شهید غزه در رسانه های جهان نیست؟


رییس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: در غزه 900 شهید داده ایم که یک سوم آن ها زنان و کودکان هستند ولی رسانه های جهانی هیچ گونه پوشش مناسبی را نسبت به این جنایت ها انجام نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ناصر ابوشریف رییس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در نشست جهان پس از اسراییل(جانمایی طوفان الاقصی در تحقق نظم نوین جهان) که به همت دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان تهران در سالن سمن های شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، در رابطه با مجاهدت های اخیر مبارزان فلسطینی اظهار کرد: اینگونه ضربات به رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ سابقه نداشته و اگر به آمار خسارت هایشان توجه کنیم، هزار کشته در طول  چند ساعت بی نمونه بوده است.

وی گفت: ما تابحال در غزه 900 شهید داده ایم که یک سوم آن ها زنان و کودکان هستند ولی رسانه های جهانی هیچ گونه پوشش مناسبی را نسبت به این جنایت ها انجام نداده اند؛ در طول سالیان گذشته ده ها هزار کودک فلسطینی شهید شده اند و همه این آمارها ثبت شده است و کلی ظلم علیه فلسطین انجام شده و غزه اکنون 17 سال است در محاصره است و آب و غذا و همه چیز مردم آن در محدودیت است.

  دلیل سکوت جهان در برابر مظلومیت فلسطین چیست؟ رییس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: سوال این نیست که چرا ما این حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: چرا اثری از 900 شهید غزه در رسانه های جهان نیست؟

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: چرا اثری از 900 شهید غزه در رسانه های جهان نیست؟