مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-30سياسي

برای کاهش تهدیدات زیست محیطی نیازمند تفکر و کار جهادی هستیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با بیان اینکه بی توجهی امروز ما به محیط زیست به ضرر نسل های آینده تمام می شود، اضافه کرد: برای کاهش تهدیدات زیست محیطی نیازمند تفکر و کار جهادی هستیم.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با بیان اینکه بی توجهی امروز ما به محیط زیست به ضرر نسل های آینده تمام می شود، اضافه کرد: برای کاهش تهدیدات زیست محیطی نیازمند تفکر و کار جهادی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید درگی در حاشیه برگزاری طرح پرچمداری محیط زیست البرز با عنوان اردوی جهاد تبیین اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری به مساله محیط زیست و نگاه ویژه دولت سیزدهم به مردمی سازی کارها و استفاده از ظرفیت آنها در همه امور، محیط زیست البرز را برآن داشت که جمعی از فعالان و نمایندگان گروه های جهادی و انقلابی استان را در قالب اردویی گرد هم آورد تا بتواند از ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف محیط زیستی استفاده کند.

وی ادامه داد: بدیهی است شناساندن دغدغه ها و مشکلات محیط زیستی استان به دلسوزان و فعالان اجتماعی، زمینه ساز ارائه راهکارهای سازنده برای بهبود وضعیت فعلی در این حوزه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بی توجهی امروز ما به محیط زیست به ضرر نسل های آینده تمام می شود، اضافه کرد: برای کاهش تهدیدات زیست محیطی نیازمند تفکر و کار جهادی هستیم چون تجربه نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش تهدیدات زیست محیطی نیازمند تفکر و کار جهادی هستیم

برای کاهش تهدیدات زیست محیطی نیازمند تفکر و کار جهادی هستیم