مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-15سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به دنبال راهپیمایی باشکوه در 13 آبان


نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با موضوع برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان با استفاده از ظرفیت 300 هزار نفری آموزش و پرورش استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام محمدحسن ذاکری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در سالن جلسات اداره کل آموزش وپرورش استان قم برگزار شد، با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان سال گذشته در قم با حضور جمعیت کم نظیری از مردم برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت دانش آموزان و استفاده از ابتکار آنان در برگزاری راهپیمایی با شکوه و بی نظیر تاثیر گذار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: دشمن سال گذشته به دنبال ضربه به نظام اسلامی بود اما در نهایت مردم متوجه فتنه شدند و دشمن را ناکام گذشتند، اکنون هم فتنه های دشمن ادامه دارد ولی باز هم مردم با حضور در راهپیمایی ناتوانی دشمن را اثبات خواهند کرد.

*مدارس ظرفیت بالایی برای تبیین استکبارستیزی دارند حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قم در این جلسه با بیان اینکه برنامه های 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت رسمی از هشتم آبان ماه و روز بسیج دانش آموزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به دنبال راهپیمایی باشکوه در 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به دنبال راهپیمایی باشکوه در 13 آبان