مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 07:052023-10-16سياسي

کادرسازی مهمترین ماموریت دستیاران فرمانداران باشد


یکی از ماموریت های اصلی دستیاران فرمانداران باید کادر سازی و تربیت نیروی مومن متعهد متخصص باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه شهرستان زابل گفت: یکی از ماموریت های اصلی دستیاران فرمانداران باید کادر سازی و تربیت نیروی مومن متعهد متخصص باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجتبی عزیزی شامگاه یکشنبه در دیدار با دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت اظهار کرد: این موضوع که در هر شهرستان یک نفر از نیروهای جوان و نخبه و فعال به عنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی بکارگیری می شود اقدامی موثر و قابل تحسین است.

وی تاکید کرد: اما لازمه این انتخاب ها، ارائه آموزش های تخصصی به آنهاست و افراد منتخب علاوه بر دوره های مدیریت دولتی، مردم داری و شیوه برخورد با ارباب رجوع و نظارت بر امور باید دوره های مختلف مدیریت اسلامی را طی نموده و به یک نیروی ماهر مومن متعهد تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: دستیاران فرماندار نباید در این مسئولیت خلق و خوی مدیریت های ناصحیح را به خود بگیرند بلکه باید همواره در بین مردم بوده و خود را خادم مردم بدانند و این مساله را در عمل نیز به اثبات برسانند تا بتوانند در انجام ماموریت های محوله خود موفق باشند و مردم نیز به آنها اعتماد کرده و کانون رجوع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی مهمترین ماموریت دستیاران فرمانداران باشد

کادرسازی مهمترین ماموریت دستیاران فرمانداران باشد