مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-01ورزشي

مسابقات زورخانه ای با شرکت 110 ورزشکار در بجنورد برگزار شد


رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی گفت: در مسابقات زورخانه ای خراسان شمالی، 110 ورزشکار در پنج ماده ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

- ایمان قدرتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: نخستین دوره از مسابقات مهارت های تیمی زورخانه ای، مهارت های فردی وکشتی پهلوانی بسیج خراسان شمالی با حضور ورزشکاران بسیجی به میزبانی هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بسیج برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات تعداد 110 ورزشکار در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در پنج ماده ورزشی رشته های کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ و کشتی پهلوانی ورزش های زورخانه ای برای کسب قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی بسیج خراسان شمالی افزود: در مسابقات بخش تیمی و انفرادی رده سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان کشتی پهلوانی 110 نفر در مقابل هم صف آرایی کردند که به ترتیب تیم گود علمدار، تیم شهید صفا و مدرسه پهلوانی شهید صفا بر سکوی قهرمانی ایستادند.

قدرتی خاطرنشان کرد: در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نخستین دوره از این مسابقات علی فیروزه، امیر رحیم زاده و محمد افشین موفق به کسب قهرمانی در ماده کشتی پهلوانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات زورخانه ای با شرکت 110 ورزشکار در بجنورد برگزار شد

مسابقات زورخانه ای با شرکت 110 ورزشکار در بجنورد برگزار شد