مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 02:102023-10-20فرهنگي

جشنواره تئاتر خیابانی از دیدگاه کارگردانان و داوران


جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با وجود تمامی ظرفیت ها و جذابیت ها، در این دوره با تنگناهایی مواجه بوده و نارضایتی هایی را به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مریوان، بالاخره با وقفه ای دو ساله پایتخت کلاش جهان و سرزمین یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین دنیا در 25 مهرماه جاری شاهد آغاز شانزدهمین دوره از جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بود.

جشنواره ای که با چندین بار تغییر زمان برگزاری با حضور 38 گروه نمایشی از داخل و خارج کشور کار خود را آغاز کرد و بر خلاف دوره های قبل در این دوره، ضعف در تبلیغات محیطی در سطح شهر و حتی کارناوال آغاز جشنواره نخستین موضوعی بود که مورد انتقاد رسانه های حاضر در پوشش این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت.

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در این دوره به دلیل کمبود اعتبار در تنگنای پذیرش گروه های خارجی هم قرار گرفته بود تا جاییکه از 25 گروهی که از کشورهای مختلف دنیا برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند تنها چهار گروه از کشورهای، عراق، ارمنستان، ترکیه و تونس توانستند در این دوره حضور داشته باشند.

رحمان هوشیاری دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در این خصوص اظهار کرد: این جشنواره با وجود اینکه جشنواره مادر تخصصی تئاتر خیابانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر خیابانی از دیدگاه کارگردانان و داوران

جشنواره تئاتر خیابانی از دیدگاه کارگردانان و داوران