مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-20سياسي

جلیلی: حامیان عاملان بمباران بیمارستان، مدعیان امنیت جهان اند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فلسطین و برجام دو عبرت تاریخی از اعتماد به اروپا و آمریکاست، گفت: حامیان عاملان بمباران بیمارستان، مدعیان امنیت جهان هستند.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فلسطین و برجام دو عبرت تاریخی از اعتماد به اروپا و آمریکاست، گفت: حامیان عاملان بمباران بیمارستان، مدعیان امنیت جهان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی در نشست ماهانه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه مناسبات فعلی جهان از بحث های بسیار مهم این روزهاست که هم جامعه ما، هم منطقه ، هم جهان اسلام و امت اسلامی در متن تحولات آن قرار دارند، اظهار کرد: اخباری که ین روزها می شنویم از بحث های مهم است که اگر ما به عنوان یک جوان، یک دانشجو، یک تشکل بتوانیم خوب ببینیم، خوب توصیف کنیم، خوب تحلیل کنیم، در مسیر حرکت انقلاب تاثیرگذار است.

وی افزود: به یک بیمارستان با موشک حمله کردند، هزاران زن به بدترین شکل کشته می شوند، زندگی هزاران نفر گرفته می شود.

آن وقت این کشورهایی که در یک سال گذشته از کانادا تا استرالیا، از فرانسه تا آمریکا، برای یک موضوع در ایران آنقدر اشک تمساح ریختند و آن قدر به یک موضوعی ضریب دادند، می بینید در برابر آزادی یک ملت، ملت فلسطین، که دهه هاست مورد هجمه قرار گرفته، نه تنها دیگر خبری از آن فضاسازی ها نیست، تازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: حامیان عاملان بمباران بیمارستان، مدعیان امنیت جهان اند

جلیلی: حامیان عاملان بمباران بیمارستان، مدعیان امنیت جهان اند