مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-10پزشكي

برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان اخلاق در سلامت و مرجعیت علمی


نشست هم اندیشی نخبگان اخلاق در سلامت و مرجعیت علمی در محورهای ارتقای اخلاق در پژوهش، درمان، آموزش و امور فرهنگی برگزار می شود.

- نشست هم اندیشی نخبگان اخلاق در سلامت و مرجعیت علمی در محورهای ارتقای اخلاق در پژوهش، درمان، آموزش و امور فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت رعایت اصول و موازین اخلاقی در حوزه سلامت، گفت: با توجه به اهتمام ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بر این موضوع و نخبگان و فعالان عرصه اخلاق پزشکی در جنبه های مختلف، نشستی به همت شورای عالی اخلاق وزارت بهداشت که در مجموعه معاونت تحقیقات فعال است، برگزار خواهد شد.

دکتر پناهی با بیان اینکه این نشست در چهار محور اصلی در خصوص اخلاق سلامت و مرجعیت علمی تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: اخلاق مساله ای است که در جنبه های مختلف قابل بررسی است که در جلسه سیاست گذاری این نشست چهار محور اصلی اخلاق در آموزش، اخلاق در درمان، اخلاق در پژوهش و اخلاق و امور فرهنگی در نظر گرفته شد که برای هر یک نیز یک کمیته تخصصی با حضور متخصصان و پیشکسوتان این عرصه تشکیل خواهدشد.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، رعایت و ارتقای اخلاق را در کنار ارتقای سطح تولید و دانش و تجربه حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان اخلاق در سلامت و مرجعیت علمی

برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان اخلاق در سلامت و مرجعیت علمی