مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-14اقتصادي

قاچاقچیان دستگاه ماینر جریمه شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از ضبط 80 دستگاه ماینر(استخراج ارزهای دیجیتال) قاچاق و جریمه بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، حمید القاصی مهر روز شنبه در این باره گفت: پرونده 80 دستگاه ماینر قاچاق در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و 527 میلیون ریال جریمه معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

القاصی مهر اظهار کرد: با گزارش ماموران نیروی انتظامی در خصوص کشف ماینرهای قاچاق از یک انبار در شهرک صنعتی شمس آباد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در گزارش دیگری همچنین از ضبط سوخت کشف شده و محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی خبر داد و گفت: پرونده قاچاق سه هزار و 500 لیتر گازوییل در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت یک میلیارد و 486 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان دستگاه ماینر جریمه شدند

قاچاقچیان دستگاه ماینر جریمه شدند