مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:152023-09-27سياسي

جهان از عظمت نظام جمهوری اسلامی در حیرت است


بنابر بیانات رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس ملت ساز شد و جهانیان از عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حیرت هستند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در اجتماع بزرگ حماسی نمایش اقتدار بسیج و نیروهای مسلح اردستان، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنم برای تقدیر از ملت ایران ، خانواده های شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است چرا که مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس جان فشانی و از خودگذشتگی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بنابر بیانات رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس ملت ساز شد و امروز جهانیان از عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حیرت هستند.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: عظمت جمهوری اسلامی ایران از خون شهدایی است که به ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند، در دفاع مقدس فرماندهان جوان از انقلاب اسلامی حفاظت کردند و برخی در این مسیر جان خود را فدا کردند تا انقلاب پایدار ماند.

فرماندار اردستان از حضور اقشار مختلف به ویژه، از خانواده معظم شهدا ، ایثارگران، آزادگان و دانش آموزان، فرهنگیان، ائمه جمعه و جماعت و نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اداری که در این همایش اقتدار شرکت کردند تشکر کرد و افزود: مراتب ارادت و تشکر خود را به خانواده معظم شهدا از هر نهاد و قشری اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان از عظمت نظام جمهوری اسلامی در حیرت است

جهان از عظمت نظام جمهوری اسلامی در حیرت است