مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-08اجتماعي

ثبت نام و تمدید رایگان عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان


مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان از ثبت نام و تمدید عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان همزمان با فرارسیدن هفته ملی کودک در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا عیسی خانی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته ملی کودک، تمدید عضویت در مراکز کانون پرورش فکری در روزهای 16 و 17 مهرماه سال جاری رایگان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان اظهار کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت  cm.

kpf.

ir و یا به شکل حضوری در مراکز کانون، اقدام به ثبت نام و یا تمدید عضویت کنند، همچنین با آغاز هفته ملی کودک کارگاه های یک هفته ای رایگان در مراکز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر 1402 با هدف ارتقای کیفی زندگی کودکان و با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر برگزار می شو، افزود: در این هفته، اقدامات و فعالیت هایی سازمان ها و نهادهای مرتبط انجام می شود تا مسائل مربوط به کودکان مورد توجه قرار گیرد و بر همین اساس ویژه برنامه هایی از سوی کانون  پیش بینی شده است.

عیسی خانی کودکان را  سرمایه ارزشمند هر جامعه دانست و ادامه داد: روز پنج شنبه 20 یا 21 مهرماه با همکاری سازمان ها و ادارات مرتبط با حوزه کودک در جاده گاوازنگ جشن خانواده گی پرواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام و تمدید رایگان عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان

ثبت نام و تمدید رایگان عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان