مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-05اجتماعي

عکس پدربزرگ های قهرمان در دست نوه ها


برای نخستین بار در کشور گردهمایی نوه های شهید با عنوان سلاله ها به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و برای نخستین بار در کشور گردهمایی نوه های شهید با عنوان سلاله ها به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سینما کانون همدان برگزار شد.

در این روز نوه های شهید به همراه والدین خود و عکسی از پدربزرگ شهیدشان در سینما کانون حاضر و در مراسم جشن شرکت کردند.

  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به بیان خاطراتی از دوران کودکی و زمان جنگ پرداخت و اظهار کرد: گردهمایی نوه های شهید اولین بار در سطح کشور با هدف شناساندن تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده است.

معصومه ابراهیمی هژیر با بیان اینکه شروع این کار از اسفندماه 1401 در راستای برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان بود افزود: از آنجا که حوزه تخصصی فعالیت کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان است تصمیم گرفتیم در یک کار جدید سراغ نوه های شهید برویم و به آنها یادآوری کنیم که پدربزرگ آنها یک قهرمان ملی است.

وی گفت: در همین راستا در سرکشی از خانواده های شهدا به سراغ خانواده هایی رفتیم که بیشترین نوه را داشتند و همزمان با تقدیر از همسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس پدربزرگ های قهرمان در دست نوه ها

عکس پدربزرگ های قهرمان در دست نوه ها