مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-26اجتماعي

قصور دستگاه ها در اجرای تکالیف قانون هوای پاک مشهود است


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه اجرای قانون هوای پاک به جلسات تخصصی نیاز دارد، گفت: سازمان محیط زیست با هرگونه قصور دستگاه ها برخورد می کند.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه اجرای قانون هوای پاک به جلسات تخصصی نیاز دارد، گفت: سازمان محیط زیست با هرگونه قصور دستگاه ها برخورد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سلاجقه امروز در کارگروه ملی آلودگی هوا با تاکید بر اینکه دیگر آلودگی هوا برای هیچکس شوخی بردار نیست، اظهار کرد: مردم به برگزاری جلسه و کارگروه راضی نمی شوند و از دستگاه ها انتظار عمل دارند.

وی با تاکید بر اینکه اگر دستگاهی کاهش آلاینده ها را به عنوان وظیفه اصلی خود نبیند و برای دستیابی به این هدف تلاش نکند، باید به مردم پاسخگو باشد، گفت: سوء عملکرد دستگاه ها در جهت قانون هوای پاک منجر به مرگ افراد می شود، لذا ما به عنوان سازمان حفاظت محیط زیست در قبال وظیفه ای که در برابر مردم داریم به هیج وجه کوتاه نمی آییم و با هر کوتاهی برخورد می کنیم.

سلاجقه ادامه داد: قصور دستگاه ها در اجرای تکالیف قانون هوای پاک برای ما مشهود است و این روند باید اصلاح شود تا این جلسه خروجی خوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید با همکاری در جهت حل مشکلات به وظایف خود عمل کنیم و تکالیف خود را به خوبی انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور دستگاه ها در اجرای تکالیف قانون هوای پاک مشهود است

قصور دستگاه ها در اجرای تکالیف قانون هوای پاک مشهود است