مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-30سياسي

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رتبه سوم دانشگاه های جامع کشور را کسب کرد


دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در آخرین رتبه بندی بین المللی تایمز برای اولین بار موفق به کسب رتبه سوم بین دانشگاه های جامع کشور، رتبه نهم در بین تمام دانشگاه های کشور و بازه رتبه 601 تا 800 برترین دانشگاه های جهان شد.

- دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رتبه سوم دانشگاه های جامع کشور را کسب کرد ایسنا/قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در آخرین رتبه بندی بین المللی تایمز برای اولین بار موفق به کسب رتبه سوم بین دانشگاه های جامع کشور، رتبه نهم در بین تمام دانشگاه های کشور و بازه رتبه 601 تا 800 برترین دانشگاه های جهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدعلی قاسم زاده با اشاره به موفقیت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با تمرکز بر شاخص های مهم و اثرگذار جهانی در رتبه بندی دانشگاه های معتبر و حمایت همه جانبه از توسعه پژوهش های کاربردی که منجر به افزایش استنادهای علمی به مقالات و تحقیقات استادان و دانشجویان دانشگاه شده است در رتبه بندی 2024 تایمز، این موفقیت بزرگ را کسب کرده است.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ادامه بیان کرد: دانشگاه در این رتبه بندی در بازه رتبه 601 تا 800 دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است و در سطح کشور پس از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رتبه سوم دانشگاه های جامع کشور را کسب کرد

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رتبه سوم دانشگاه های جامع کشور را کسب کرد