مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-10پزشكي

بیماران دچار اختلال روان چه زمانی باید دارو مصرف کنند؟


همایش سالانه انجمن روانپزشکان ایران با حضور بیش از هزار نفر از متخصصین و پزشکان سراسر کشور بزرگترین رویداد علمی سالانه در حوزه دانش روانپزشکی در کشور است که علاوه بر مرور دستاوردهای علمی جهان نتایج تحقیقات روانپزشکان ایرانی نیز در نشست های علمی ارائه می شود.

- همایش سالانه انجمن روانپزشکان ایران با حضور بیش از هزار نفر از متخصصین و پزشکان سراسر کشور بزرگترین رویداد علمی سالانه در حوزه دانش روانپزشکی در کشور است که علاوه بر مرور دستاوردهای علمی جهان نتایج تحقیقات روانپزشکان ایرانی نیز در نشست های علمی ارائه می شود.

  دبیر اجرایی سی و نهمین کنگره روانپزشکان ایران گفت: روان درمانگری که زبده باشد می تواند در موارد خفیف و متوسط بدون درمان دارویی به مریض کمک کند و گاهی که اختلال در فرد زیاد و کارکرد مختل و زندگی تعطیل می شود، در اینجا فرد نیاز دارد که از دارو کمک بگیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، غلامرضا حاجتی، دبیراجرایی سی و نهمین کنگره روانپزشکان ایران در حاشیه سی و نهمین کنگره روانپزشکان ایران اظهار داشت: همایش سالانه انجمن روانپزشکان ایران با حضور بیش از هزار نفر از متخصصین و پزشکان سراسر کشور بزرگترین رویداد علمی سالانه در حوزه دانش روانپزشکی در کشور است که علاوه بر مرور دستاوردهای علمی جهان نتایج تحقیقات روانپزشکان ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران دچار اختلال روان چه زمانی باید دارو مصرف کنند؟

بیماران دچار اختلال روان چه زمانی باید دارو مصرف کنند؟