مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-07اقتصادي

قطار سریع السیر اصفهان _ تهران در دولت سیزدهم افتتاح می شود


مجری کل طرح های زیربنایی استان و آزادراه های مرکز و جنوب کشور گفت: اجرای پروژه قطار سریع السیر اصفهان _ تهران، نقطه عطفی در توسعه عمرانی کشور و استان اصفهان است و به دنبال آن هستیم که این پروژه در دولت سیزدهم افتتاح شود.

- ایسنا/اصفهان مجری کل طرح های زیربنایی استان و آزادراه های مرکز و جنوب کشور گفت: اجرای پروژه قطار سریع السیر اصفهان _ تهران، نقطه عطفی در توسعه عمرانی کشور و استان اصفهان است و به دنبال آن هستیم که این پروژه در دولت سیزدهم افتتاح شود.

علیرضا صلواتی، عصر امروز شنبه 15 مهرماه در نشستی با حضور خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر، 80 پروژه با اعتباری حدود 500 همت در مرحله مطالعات، طراحی و اجرا است که از جمله آن می توان به قطار سریع السیر اصفهان _ تهران و آزادراه شیراز _ اصفهان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان به دلیل قرارگیری در کریدور شمال به جنوب کشور، موقعیت سوق الجیشی دارد، افزود: پروژه قطار سریع السیر اصفهان، یک مگاپروژه است که بسیاری معتقد بودند اجرای آن امکان پذیر نیست، بیش از دو سال این پروژه با رؤسای بانک مرکزی، رؤسای جمهور، معاون اول رییس جمهور و سایر مسئولان هماهنگی انجام شده است.

اخذ مصوبه شورای عالی اقتصاد برای قطار سریع السیر اصفهان _ تهران مجری کل طرح های زیربنایی استان و آزادراه های مرکز و جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار سریع السیر اصفهان _ تهران در دولت سیزدهم افتتاح می شود

قطار سریع السیر اصفهان _ تهران در دولت سیزدهم افتتاح می شود