مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-11بين الملل

گمانه زنی ها درباره زمان پایان جنگ اوکراین و روسیه


جنگ اوکراین در حقیقت نزاع میان روسیه و ایالات متحده آمریکا است و چنانچه از ظواهر امر بر می آید بعید است تا کمتر از 3 سال دیگر بتوان برای آن پایانی متصور بود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: ماجرای جنگ اوکراین که طی چهار روز گذشته بالاجبار جایگاه نخست خود را در سرخط خبری رسانه های غربی به موضوع داغ عملیات طوفان الاقصی تحویل داده، نه تنها به واسطه اثرگذاری بالای بین المللی از درجه اهمیتش کاسته نشده، بلکه ابعاد تازه تری به خود گرفته است.

در این میان؛ ایالات متحده و رییس جمهورش همچنان بازیگر نقش اول این صحنه تاریک از تاریخ جهان محسوب می شوند، چنانچه جو بایدن همچنان به بازی همیشگی خود در میان انبوهی از تناقض ها ادامه می دهد و گرچه نسبت به اقدام کنگره در حذف بند کمک های مالی-نظامی به اوکراین شدیدا معترض است اما نسبت به عدم تعطیلی دولت فدرال در پی توافق با کنگره دید مثبتی دارد! اخیرا جو بایدن در تماس با سران کانادا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، لهستان، رومانی، انگلیس، فرانسه و همچنین سران ناتو، کمیسیون اروپا و شورای اروپا، به متحدان خود اطمینان داده که با وجود حذف بند کمک های نظامی به اوکراین در طرح بودجه موقت کنگره برای جلوگیری از تعطیلی دولت، حمایت های واشینگتن از کی یف قطعا ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی ها درباره زمان پایان جنگ اوکراین و روسیه

گمانه زنی ها درباره زمان پایان جنگ اوکراین و روسیه