مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-25سياسي

سیل زدگان اجتماعی در جبهه زن زندگی آزادی


در اغتشاشات سال گذشته، موارد متعددی از مصرف مشروبات الکلی، داروهای روان درمانی، سوابق خودکشی و سابقه داران دعواهای خیابانی در میان دستگیرشدگان وجود دارد.

- گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس؛ زینب مواصلی، دکتری جامعه شناسی: پس از مرگ مهسا امینی و موج حمایت از وی در شبکه های اجتماعی، به یکباره بسیاری از کسانی که آنها را کاربران به عنوان روزمره نویس می شناختند، وارد جریان زن زندگی آزادی شدند.

از همان ابتدا وجه سیاسی این جریان با توجه به حمایت های خارجی گروهک ها و جریانهای سلطنت طلب بر همه آشکار بود و طبیعتا انتظار نمی رفت افراد به امید اصلاحات اجتماعی حقیقی، طرفداری خود را از آن اعلام کنند.

اما شدت همراهی اکانتهای فیک و حقیقی نشان می داد باید به دنبال دلایلی در زیر لایه زندگی افراد بود که ناگهان آنها را به سوی یک جریان با شعار زنانه و به دنبال حذف دین از عرصه اجتماعی کشانده است.

در اینجا مساله شامل کاربرانی در شبکه های اجتماعی است که تاحدی هویت حقیقی داشته و تا پیش از این جریان، عمدتا روزمره نویس ساده محسوب می شدند و چندان بروز سیاسی نداشتند و جزو پرمخاطبها به شمار می روند.

با توجه به آنکه توییتر بستر گسترده تری برای بررسی تحولات جریان زن زندگی آزادی است، برخی از توییتهای کاربرانی از این دست را مرور می کنیم: کاربر انار ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل زدگان اجتماعی در جبهه زن زندگی آزادی

سیل زدگان اجتماعی در جبهه زن زندگی آزادی