مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-28ورزشي

جای خالی مدال طلای المپیک در کلکسیون افتخارات کشتی خوزستان پر خواهد شد


با حمایت همه جانبه مسئولان استان از فرنگی کاران خوزستانی جای خالی مدال طلای المپیک در کلکسیون افتخارات کشتی خوزستان پر خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات کشتی خوزستان گفت: با حمایت همه جانبه مسئولان استان از فرنگی کاران خوزستانی جای خالی مدال طلای المپیک در کلکسیون افتخارات کشتی خوزستان پر خواهد شد.

رمضان جمالپور امروز، ششم مهرماه در مراسم استقبال از علیرضا مُهمدی و پویا دادمرز فرنگی کاران مدال آور خوزستانی در مسابقات جهانی، در فرودگاه اهواز اظهار کرد: رقابت های جهانی صربستان پیش از سال برگزاری المپیک برگزار شد و تمام کشورها با تمام توان و همه کشتی گیران با آمادگی بالا در این دوره شرکت کرده بودند اما خوشبختانه تیم ملی عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد و سهم خوزستان کسب سه مدال و دو سهمیه المپیک بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این افتخار برای اولین بار برای کشتی خوزستان رقم خورد؛ تا قبل از سال 2022 فقط دو کشتی گیر خوزستانی (سعید عبدولی و حبیب الله اخلاقی)در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در مسابقات جهانی مدال کسب کرده بودند ولی امسال سه فرنگی کار خوزستانی موفق به کسب مدال شدند و این نشان می دهد کشتی خوزستان پتانسیل بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مدال طلای المپیک در کلکسیون افتخارات کشتی خوزستان پر خواهد شد

جای خالی مدال طلای المپیک در کلکسیون افتخارات کشتی خوزستان پر خواهد شد