مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-22بين الملل

بشنوید/ 5 قطعه موسیقی برای مردم فلسطین


گفته می شود که موسیقی زبان مشترک جهانیان است و برای فهم آن نیاز به هیچ مترجمی نیست؛ زبانی که می تواند از اعتراض به فجایع انسانی همچون حمله به بیمارستان «المعدانی»» در غزه را در برگیرد تا وصف احوالات انسانی! - گفته می شود که موسیقی زبان مشترک جهانیان است و برای فهم آن نیاز به هیچ مترجمی نیست؛ زبانی که می تواند از اعتراض به فجایع انسانی همچون حمله به بیمارستان المعدانی در غزه را در برگیرد تا وصف احوالات انسانی! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنر اعتراض همواره ابزاری برای بیان مخالفت هنرمند با مکتب، سبک یا تفکری است که آن را بر حق نمی داند یا به رسمیت نمی شناسد.

این اعتراض می تواند جنبه انتقاد داشته باشد و در برخی موارد به شعارهایی تبدیل شود.

هنر معترض احساسات مخاطبان خود را برمی انگیزد و ممکن است شرایط تنش را افزایش داده و فرصت های جدیدی برای اختلاف نظر ایجاد کند.

البته این محتوا تنها به یک حوزه از هنر محدود نمی شود و از موسیقی تا هنرهای تجسمی همواره شاهد بروز آثار اعتراضی بوده ایم که بعضا حتی این آثار برای خالقان خود محدودیت هایی به لحاظ سیاسی و اجتماعی ایجاد کرده اند.

در سالیان اخیر به واسطه ظلمی که همواره به مردم غره روا داشته شده است، هنرمندان مختلف در قالب آثار موسیقی و یا هنرهای تجسمی دست به خلق آثاری زده اند که این گونه حمایت خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشنوید/ 5 قطعه موسیقی برای مردم فلسطین

بشنوید/ 5 قطعه موسیقی برای مردم فلسطین