مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-02اقتصادي

افزایش ساعت فعالیت مرزهای شلمچه و چذابه


رییس اتاق بازرگانی اهواز از 24 ساعته شدن فعالیت تجاری در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدجواد امانی رییس اتاق اصناف خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مدت زمان انجام فرآیندهای تجاری در مرزهای چذابه و شلمچه در خوزستان در روز فقط 8 ساعت است و در دیگر ساعات روز انجام این فرآیندها متوقف است.

وی افزود: در دومین کمیته مشترک بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و عراق مصوب شده است که زمان انجام فعالیت های تجاری در مرزهای شلمچه و چذابه افزایش یابد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: براساس آنچه مصوب شده قرار است زمان فعالیت تجاری در مرزهای چذابه و شلمچه از 8 ساعت به 24 ساعت افزایش یابد و در صورت ابلاغ این مصوبه شاهد تسهیل و توسعه امر تجارت در این مرزها خواهیم بود.

امانی عنوان کرد: این اقدام علاوه بر تسهیل روند تجارت در مرزها، به توسعه این مراودات تجاری و هم چنین ارتقای صادرات کمک بسیار خوبی خواهد کرد و امیدواریم با تلاش های انجام شده این مهم هرچه سریع تر محقق شود.

وی گفت: توسعه روابط تجاری با کشور عراق از مهم ترین اهداف و برنامه های اتاق بازرگانی اهواز است که زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید خواهد شد و می تواند به حل بسیاری از مشکلات استان خوزستان نیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت فعالیت مرزهای شلمچه و چذابه

افزایش ساعت فعالیت مرزهای شلمچه و چذابه