مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-03سياسي

برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه گناباد پس از 30 سال


معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برقراری نخستین پرواز مسافری فرودگاه گناباد پس از 30 سال خبر داد.

-         به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ کاپیتان رضا نخجوانی در بیان جزییات این خبر ضمن اشاره به تحقق وعده دولت سیزدهم به مردم جنوب خراسان اظهار داشت: با پیگیری های متعدد شرکت فرودگاه ها و مسئولان استانی و شهری از سازمان هواپیمایی کشوری، پس از 30 سال پروازهای مسافری فرودگاه شهدای گناباد برقرار شد.

نخجوانی خاطرنشان کرد: در این راستا همزمان با میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، پرواز هواپیمایی وارش در مسیر تهران- گناباد- تهران برقرار شد.

  معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در خاتمه با بیان اینکه این پرواز به صورت هفتگی برقرار شده است، تصریح کرد: در نخستین پرواز بعد از افتتاح رسمی فرودگاه گناباد هواپیمای بویینگ 737 شرکت هواپیمایی وارش با ظرفیت 150 نفر در ساعت 12:17 دقیقه ظهر امروز سه شنبه (11 مهرماه) مسافران را از مقصد تهران به گناباد منتقل می کند و در ساعت 13:40 در فرودگاه این شهرستان به زمین می نشیند.

  گفتنی است؛ فرودگاه شهدای گناباد، خردادماه امسال با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و جمعی دیگر از مسئولان لشکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه گناباد پس از 30 سال

برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه گناباد پس از 30 سال