مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-02پزشكي

پسماندهای پزشکان اهواز غیراصولی و غیربهداشتی جمع آوری می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: جمع آوری پسماندهای مطب های پزشکان شهر اهواز در حال انجام است اما به صورت غیرمعمول، غیر اصولی و غیربهداشتی.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: جمع آوری پسماندهای مطب های پزشکان شهر اهواز در حال انجام است اما به صورت غیرمعمول، غیر اصولی و غیربهداشتی.

محمود ثابت قدم در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اهواز که امروز (10 مهرماه) در فرمانداری اهواز برگزار شد، در خصوص وضعیت پسماندهای پزشکی اظهار کرد: بیش از یک سال است پسماندهای عفونی مطب های پزشکان اهواز که در مخازن شهری تخلیه می شوند، توسط ماشین آلات پسماند عادی شهری جمع آوری می شوند و این مساله ممکن است مشکلاتی برای کارگرانی که رفت و روب و جمع آوری پسماند را انجام می دهند، ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود 30 تا 40 کارگر زن نیز در کارخانه پردازش پسماند در حال تفکیک زباله هستند و گاه به صورت اشتباهی پسماندهای عفونی وارد کارخانه می شوند و مشکلاتی برای کارگران ایجاد می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز بیان کرد: جمع آوری پسماندهای مطب های پزشکان شهر اهواز در حال انجام است اما به صورت غیرمعمول، غیر اصولی و غیربهداشتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای پزشکان اهواز غیراصولی و غیربهداشتی جمع آوری می شود

پسماندهای پزشکان اهواز غیراصولی و غیربهداشتی جمع آوری می شود