مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-13سياسي

کشتار مردم فلسطین دل هر انسان ازاده ای را به درد می آورد


استکبار جهانی به سرکردگی امریکا در آن سوی جهان به میدان آمده تا ملت مسلمان فلسطین را به زانو بکشد و بیش از 7 هزار زخمی و 3 تا 4 هزار شهید به دست جنایتکار آنها در زمانی کوتاه دل هر انسانی را به درد آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: تاریخ نشان داده هر زمانی که مسلمانان به اوج قدرت می رسند تمام دشمنان برای تضعیف این قدرت به میدان می آیند.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا در آن سوی جهان به میدان آمده تا ملت مسلمان فلسطین را به زانو بکشد و بیش از 7 هزار زخمی و 3 تا 4 هزار شهید به دست جنایتکار آنها در زمانی کوتاه دل هر انسانی را به درد آورده است.

وی با بیان اینکه دین مبارک اسلام خونریزی و قتل عام و کشتار را قبول ندارد، گفت: اسلام خطاب به مسلمانان می فرماید در راه خدا با کسانی جنگ کنید که با شما می جنگند اما زیاده روی و تجاوز نکنید.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: خون انسان های سالمند، زنان، کودکان و اموال در جنگ ها براساس دستور اسلام نباید مورد کوچکترین هجمه ای قرار گیرد.

دشمنان اسلام دنبال نشان دادن چهره غیره واقعی از اسلام هستند ماموستا رستمی با بیان اینکه دشمنان اسلام امروز تمام توان خود دنبال این هستند که نشان دهند دین اسلام دین تحجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار مردم فلسطین دل هر انسان ازاده ای را به درد می آورد

کشتار مردم فلسطین دل هر انسان ازاده ای را به درد می آورد