مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 21:402023-09-28سياسي

فعالیت 36 مرکز «مثبت زندگی» در استان زنجان


سرپرست بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اینکه مراکز مثبت زندگی در خط مقدم ارائه خدمات محله محور به جامعه هدف بهزیستی هستند، گفت: در حال حاضر 36 مرکز مثبت زندگی 22 خدمت بهزیستی را به ساکنان محلات در سطح استان ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دکتر روح الله خدابنده لو در حاشیه نشست صمیمی مسولان بهزیستی کشور که در مرکز مثبت زندگی محله کم برخوردار برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد اصلی طرح ملاقات عمومی در محلات کم برخوردار ارائه خدمات در 100 محله کم برخوردار در سطح کشور است و محله به عنوان پل و مجموعه ای به همراه ساکنان آن در نظر گرفته شده است تا هم اقلیم منطقه ای و هم مشکلات مشابه افراد در محله مورد نظر بررسی قرار گیرد.

سرپرست بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: بررسی و رسیدگی به مشکلات توانخواهان صرفا جنبه فردی ندارد و در شرایط زندگی سایر ساکنان یک محله و کودکان نیز تاثیر دارد و همکاری بین بخشی برای رفع آن ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: پس از خاتمه ملاقات هر فرد و قبل از خروج از محل، درخواست فرد در سامانه جامع سازمان ثبت و پیامک ثبت موفقیت آمیز درخواست، برای فرد ارسال می شود.

خدابنده لو از فعالیت پایگاه خدمات اجتماعی در محلات کم برخوردار تحت نظارت بهزیستی خبر داد و افزود: این مراکز با هـدف کمک به افراد در معرض آسیب اجتماعی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 36 مرکز «مثبت زندگی» در استان زنجان

فعالیت 36 مرکز «مثبت زندگی» در استان زنجان