مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-06سياسي

نماد همبستگی و وحدت در سفر رییس جمهور به فارس باشیم


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امسال در یادروز حافظ میزبان رییس جمهور خواهیم بود، بر ضرورت حفظ همبستگی و نماد وحدت بودن مردم فارس در این سفر تأکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امسال در یادروز حافظ میزبان رییس جمهور خواهیم بود، بر ضرورت حفظ همبستگی و نماد وحدت بودن مردم فارس در این سفر تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 14 مهرماه در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به در پیش رو بودن روز بزرگداشت حافظ اظهار کرد: خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی کسی است که آوازه شیراز را همراه با غزلیات پرمعنا و پرمحتوای خودش به همه جهان رسانده است.

کسی که در طول این قرن هایی که می گذرد از زمان حضورش تا امروز که 700 سال از رحلتش می گذرد، مورد توجه اقشار مختلف بوده است و سخنش به نوعی پیام همه ابعاد زندگی ایرانی را توانسته به خودش در این شهد شیرینی فارسی که عرضه کرده داشته باشد.

وی بیان کرد: امسال روز حافظ شیراز یک روز به یاد ماندنی خواهد شد برای اینکه در این روز فارس میزبان رییس جمهور خواهد بود که سخنرانی عمومی ایشان در حرم سوم اهل بیت(ع) بارگاه نورانی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می شود یا بعدازظهر چهارشنبه یا بعدازظهر پنجشنبه که وقت دقیق آن اعلام می شود و بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد همبستگی و وحدت در سفر رییس جمهور به فارس باشیم

نماد همبستگی و وحدت در سفر رییس جمهور به فارس باشیم