مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-14اجتماعي

نفس کرمان تنگ شده است


شدت گرد و غبار در مناطق مختلف استان به حدی زیاد شده که نفس کرمان و کرمانی ها را تنگ کرده است.

- خبرگزاری فارس – کرمان، مهسا حقانیت: گرد و غبار از روز پنجشنبه 19 مهرماه سر از استان کرمان درآورده و نفس کرمان و کرمانی ها را حسابی تنگ کرده است  مدارس کرمان تعطیل می شود؟ هرچند بر اساس گزارش های رسیده از شدت گرد و غبار در بسیاری از مناطق استان کرمان کاسته شده است، اما شهر سیرجان در وضعیت ناسالم قرار دارد به طوری که مدارس این شهر صبح امروز با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز کردند.

اما دقایقی قبل از ارسال این گزارش از مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان درباره آخرین اخبار درباره احتمال تعطیلی مدارس پرسیدم.

مهران باهری با اشاره به اینکه تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس در روز آینده نداریم، می گوید: مردم به ویژه والدین و معلمان فقط به اخبار رسمی اداره کل آموزش وپرورش کرمان توجه داشته باشند و توجهی به شایعات نکنند، زیرا آخرین اخبار را در اسرع وقت فردا صبح بعد از تشکیل ستاد بحران استان اعلام می کنیم.

 گرد و غبار و تاخیر در پروازهای کرمان در همین حال شدت گرد و غبار در کرمان به حدی زیاد شد که پرواز ایرباس 310 شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز 1053 که مقرر بود ساعت 23 و 40 دقیقه شامگاه پنجشنبه از تهران به سمت کرمان پرواز کند، انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس کرمان تنگ شده است

نفس کرمان تنگ شده است