مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-22سياسي

وعده مسئولان برای حل سریع مشکل حق التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمات


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان جزییاتی از جلسه غیر علنی نمایندگان درباره مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تامین معلم برای سال جدید تحصیلی مدارس پرداخت.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان جزییاتی از جلسه غیر علنی نمایندگان درباره مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تامین معلم برای سال جدید تحصیلی مدارس پرداخت.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزییات جلسه غیر علنی امروز نمایندگان مجلس با وزیر آموزش و پرورش و روسای سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی درباره مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تامین معلم در سال جدید تحصیلی مدارس اظهار کرد: در این جلسه موضوع کمبود معلم و عوامل دخیل در آن و همون راهکارهای موجود برای حل این مشکل مورد بحث قرار گرفت و مباحثی کلی در این زمینه مطرح شد.

وی گفت: همانطور که پیشتر نیز وزیر آموزش و پرورش و روسای سازمان های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز قول داده بودند تا هر سال ردیف های بودجه ای مرتبط به موقع تخصیص پیدا کند و معلمان به موقع تربیت و سازماندهی شوند تا در آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه مطرح نباشد، در جلسه امروز نیز این مسئولان وعده دادند تا با توجه به آغاز سال تحصیلی هر چه زودتر مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مسئولان برای حل سریع مشکل حق التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمات

وعده مسئولان برای حل سریع مشکل حق التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمات