مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-16فرهنگي

افتتاح دومین مرکز ترویج کتابخوانی «دیار دانایی» در فارس


دومین مرکز ترویج کتابخوانی «دیار دانایی» استان فارس در روستای مقبل آباد شهرستان ارسنجان استان فارس گشایش یافت.

- ایسنا/فارس دومین مرکز ترویج کتابخوانی دیار دانایی استان فارس در روستای مقبل آباد شهرستان ارسنجان استان فارس گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراکز ترویج کتابخوانی دیار دانایی بستری فرهنگی است که در روستاهای استان فارس با محوریت کتاب به منظور ایجاد زیرساخت های فرهنگی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، رشد فرهنگ عمومی و غنابخشی اوقات فراغت روستاییان راه اندازی می شود.

دبیر انجمن اهل قلم فارس، ایده پرداز و مجری این طرح در آیین گشایش این مرکز گفت: پس از روستای شاه شهیدان در شهرستان کوار، روستای مقبل آباد شهرستان ارسنجان دومین عضو این شبکه فرهنگی خواهد بود.

حسن دهقان افزود: بخشی از هزینه های این مرکز از محل تفاهم نامه موسسه فرهنگی آفتاب مهر صبا فارس با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حمایت این اداره کل تأمین می شود و مؤسسه سرزمین فرزانگان شیراز و خیرین نیز سایر هزینه ها را متقبل می شوند.

وی با بیان اینکه بدون همراهی اهالی، هرگز هیچ فعالیتی در روستاها به ثمر نمی نشیند، گفت: این مرکز در دبستانِ سابق روستا راه اندازی شده است و کار بهسازی آن توسط مردم و باهمت نورالدین جاویدی دهیار روستا به سرانجام رسید وگرنه با هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین مرکز ترویج کتابخوانی «دیار دانایی» در فارس

افتتاح دومین مرکز ترویج کتابخوانی «دیار دانایی» در فارس