مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:552023-10-10ورزشي

سردار رادان: همدان در دل خودش مدافع حرم تربیت می کند


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همدان در دل خودش مدافع حرم تربیت می کند و مدافعان حرم در همدان نگین انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب می شوند.

- ایسنا/همدان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همدان در دل خودش مدافع حرم تربیت می کند و مدافعان حرم در همدان نگین انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب می شوند.

سردار احمدرضا رادان شامگاه سه شنبه 18 مهر در سومین شب از کنگره ملی 8000 شهید استان همدان، با بیان اینکه در ورزشگاه شهید سلیمانی به علت برگزاری چندین دوره یادواره و کنگره شهدا، نور تجلی شهدا به نمایش گذاشته شده و این مکان را به برکت شهدا به مکانی مقدس تبدیل کرده است، گفت: استان همدان در آغازین روزهای انقلاب توانست به سبب مجاهدت ها در کشور به صورت شاخص شناخته شود و هیچ گاه ذهن ها آن مجاهدت ها را فراموش نمی کند.

نخستین فرمانده عملیاتی سپاه انقلاب اسلامی همدان در کسوت یک زن به نام خانم دباغ بروز و ظهور کرد و از همان ابتدا نشان داد که زنان اسلامی و مجاهد و زنانی که دل به خط امام(ره) می بندند، نه تنها حجابشان محدودیت نیست بلکه می توانند حتی در کسوت یک فرمانده عالی ظاهر شده، نقش آفرینی کنند و حماسه بسازند.

وی افزود: همدانی که حبیب پیدا می کند و حاج حسین همدانی نه تنها حبیب همدان بلکه حبیب ایران می شود و حسینی که نقش آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: همدان در دل خودش مدافع حرم تربیت می کند

سردار رادان: همدان در دل خودش مدافع حرم تربیت می کند