مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:212023-10-14سياسي

وزیراطلاعات: «طوفان الاقصی» شکستی بی سابقه برای استکبار جهانی است


عملیات «طوفان الاقصی» شکستی بزرگ، بی سابقه و ویرانگر برای راهبرد همه کسانی است که ظلم، استکبار، استعمارگری، نژاد پرستی و اشغالگری را در دنیا دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، در جلسه شورای تأمین استان اردبیل، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی شکستی بزرگ، بی سابقه و ویرانگر برای راهبرد همه کسانی است که ظلم، استکبار، استعمارگری، نژاد پرستی و اشغالگری را در دنیا دنبال می کنند و عملیاتی بود که نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را به شوک برد و برای آن ها غافل گیرانه بود.

وی با تبریک عملیات افتخار آفرین، بزرگ، اثرگذار و تغییر دهنده راهبردهای جهانی توسط ملت و جوانان فلسطینی، افزود: امروز ما شاهد یکی دیگر از پیروزی های بزرگ جهان اسلام، مقاومت و اثرگذاری نفس قدسی امام راحل رضوان الله تعالی علیه در منطقه هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب تصریح کرد: عمق این پیروزی، حجم، دامنه و گستردگی و عظمت آن رُعب و ترسی را در دل دشمنان آفریده و قدرت کوبنده ای را بروز داده که سال ها آثارش باقی خواهد ماند.

دشمن بداند که آنچه را که به نام قدرت، گنبد آهنین، ناتو و به نام اتحادهای پوشالی به عنوان اقتدار و قدرت تعریف کرده است به لطف خدای تبارک و تعالی، ملت فلسطین بر آن ها فایق خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیراطلاعات: «طوفان الاقصی» شکستی بی سابقه برای استکبار جهانی است

وزیراطلاعات: «طوفان الاقصی» شکستی بی سابقه برای استکبار جهانی است