مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-04حوادث

دستگیری 152 مجرم اینترنتی و 22 باند سرقت در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: امسال 152 مجرم اینترنتی دستگیر شده که افزایش 47 درصدی وقوع جرائم سایبری را در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته نشان می دهد.

- سردار سلمان امیری چهارشنبه 12 مهر در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه 110 برنامه در هفته انتظامی در سطح استان برگزار خواهد شد، شعار این هفته را شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار دانست و اظهار کرد: شعار روز نخست پلیس انقلابی، سرباز فداکار، ایثار و شهادت است به طوری که در این روز دیدار با ولی فقیه در استان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و اهدای نشان سرو و اهدای خون پرسنل انتظامی را داریم.

وی شعار روز دوم را پلیس ولایی، جامعه ایمانی، حفظ ارزش ها عنوان کرد و افزود: در این روز حضور پرسنل انتظامی را در نماز سیاسی، عبادی جمعه، برگزاری نمایشگاه های جانبی در محل برگزاری نمازجمعه، برپایی غرفه سلامت و برپایی میز خدمت را داریم.

امیری پلیس مقتدر، قانون مدار، انضباط اجتماعی را شعار روز سوم دانست و ادامه داد: در این روز برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و تجلیل از پیشکسوتان، پلیس های افتخاری، خانواده های شهدا و ایثارگر و معتمدان پلیس و برگزاری مسابقات ورزشی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 152 مجرم اینترنتی و 22 باند سرقت در همدان

دستگیری 152 مجرم اینترنتی و 22 باند سرقت در همدان