مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-03اجتماعي

اهتمام دولت سیزدهم در رفع مشکلات حوزه تعلیم و تربیت بر همگان روشن شده است


امروز اهتمام دولت سیزدهم در رفع مشکلات حوزه تعلیم و تربیت ، گسترش عدالت آموزشی و ایجاد امکان تحصیل برای تمامی دانش آموزان عزیز بر همگان روشن شده است.

- ایسنا/تهران سرپرست فرمانداری شهرستان ری گفت: امروز اهتمام دولت سیزدهم در رفع مشکلات حوزه تعلیم و تربیت ، گسترش عدالت آموزشی و ایجاد امکان تحصیل برای تمامی دانش آموزان عزیز بر همگان روشن شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه خیرساز محمد گیاهی در روستای اندرمان بخش مرکزی شهرستان ری با حضور محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ایمانی رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 ری، رییس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و شهرستان ری و سایر مسئولین و باحضور خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم مرتضی محمدگیاهی برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در ابتدای این مراسم در سخنانی با اشاره به وضعیت سرانه های آموزشی در سطح شهرستان گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که پس از 2 سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری به شهرستان ری اعتبارات بسیار خوبی در حوزه افزایش سرانه های آموزشی و ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس اختصاص داده شد که ماحصل آن در دوسال گذشته و با مشارکت خیرین عزیز ساخت و بهره برداری از 6 مدرسه می باشد که سهم بسزایی در افزایش سرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت سیزدهم در رفع مشکلات حوزه تعلیم و تربیت بر همگان روشن شده است

اهتمام دولت سیزدهم در رفع مشکلات حوزه تعلیم و تربیت بر همگان روشن شده است