مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-21اقتصادي

استخدام 75 هزار نیرو در وزارت بهداشت


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با بیان اینکه 75 هزار نیروی انسانی در 3 مرحله در وزارت بهداشت جذب می شوند، گفت: در مرحله اول 25 هزار نفر استخدام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهروز رحیمی،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به برنامه های بلند مدت وزارت بهداشت برای جذب، نگهداشت، آموزش و ارتقای نیروی انسانی در وزارت بهداشت، گفت: در دو سال گذشته بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی و دو هزار پروژه بهداشتی جدید در کشور راه اندازی شده و در سه مرحله، جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت انجام می شود.

رحیمی با بیان اینکه در توافق با سازمان های برنامه و بودجه و همچنین امور استخدامی، 75 هزار نیروی انسانی در سه مرحله در وزارت بهداشت جذب می شوند، گفت: در مرحله اول 25 هزار نفر استخدام می شوند که دیروز (جمعه)  آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به گستردگی خدمات و ماموریت های وزارت بهداشت، حتی با وجود استخدام 75 هزار نفر مشکل کمبود نیروی انسانی حوزه سلامت برطرف نخواهد شد اما نیروی انسانی پروژه های افتتاح شده و یا آماده افتتاح از مرحله اول و استخدام 25 هزار نفر، تامین می شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه برای برگزاری مرحله دوم و استخد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 75 هزار نیرو در وزارت بهداشت

استخدام 75 هزار نیرو در وزارت بهداشت