مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:012023-09-29سياسي

خدمت صادقانه به مردم از عوامل تحقق وحدت در جامعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حسن طاهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته وحدت، بیان کرد: وحدت نه تنها نیاز جامعه است که باید در خانواده ها و بین همسایه ها هم باید وحدت، تفاهم و تعاون وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم بارها به وحدت در بین مسمانان توصیه کرده و بر هر نوع عامل تفرقه نهی کرده است گفت: خدمت رسانی صادقانه به مردم یکی از عوامل تحقق وحدت و جلوگیری از تفرقه در جامعه است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه مدیران مجموعه ها در خدمت به مردم و مراجعان نباید تفاوتی قائل شوند افزود: رانت، پارتی بازی و تبعیض جامعه را دچار مشکل و ایجاد نارضایتی بین مردم می کند.

وی هر نوع تبعیض را برای سلامت اجتماعی جامعه بسیار خطرناک عنوان کرد و با تاکید بر لزوم اینکه تفرقه تنها در بین شناخت حق و باطل قابل پذیرش است اظهار کرد: وحدت انسان ها را از مفاسد نجات می دهد و زمینه توفیق الهی در جامعه را محقق می کند.

طاهری با بیان اینکه اسوه ما حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که در صحرای کربلا فرقی بین یک برده و نزدیک ترین افراد به خود به لحاظ نسبی قائل نشد گفت: شهدای این مرز و بوم با تاسی از شهدا در مسیر درست حرکت کردند و آرامش و امنیت امروز ما نیز مدیون آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه به مردم از عوامل تحقق وحدت در جامعه است

خدمت صادقانه به مردم از عوامل تحقق وحدت در جامعه است