مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-10سياسي

تمام تلاش مجموعه شهرداری ارتقاء کیفیت خدمات در کلانشهر کرمانشاه است


مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری این است که کیفیت ارائه خدمات در کلانشهر کرمانشاه ارتقاء پیدا کند و در این راه به همراهی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر نیاز است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری این است که کیفیت ارائه خدمات در کلانشهر کرمانشاه ارتقاء پیدا کند و در این راه به همراهی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر نیاز است.

  امیررضا همایون دولتشاهی اظهار کرد: اعتقاد ما این است رفع مشکلات و خدمات رسانی در حوزه شهری نیازمند همراهی، همدلی و نقد سازنده به دور از حاشیه است و همواره از این سه مقوله استقبال می کنیم.

شهردار در کرمانشاه سکونت دارد وی با اشاره به اینکه اخیرا موضوعاتی در خصوص محل سکونت شهردار کرمانشاه توسط برخی از اعضای شورای اسلامی شهر در برخی رسانه ها منتشر شده است، افزود: دکتر نوروزی-شهردار کرمانشاه- از آبان 1400 به همراه خانواده در منزل شخصی خود در کرمانشاه سکونت دارند و فرزند وی هم در تهران مشغول تحصیل است که نامه آن نیز پیشتر از وزارت کشور اخذ شده بود.

وی افزود: چنانچه شهردار کرمانشاه برای پیگیری بیشتر مشکلات شهر و مطالبات مردمی ناگزیر به حضور یک یا دو روزه در جلسات وزارتخانه ای بوده، این موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش مجموعه شهرداری ارتقاء کیفیت خدمات در کلانشهر کرمانشاه است

تمام تلاش مجموعه شهرداری ارتقاء کیفیت خدمات در کلانشهر کرمانشاه است