مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:112023-10-14سياسي

آیت الله رییسی: صنایع دستی فارس بسیار فاخر و ارزشمند است


رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی فارس آثار صنایع دستی این استان را بسیار فاخر و ارزشمند و درخور تقدیر خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله رییسی در بخشی از سخنان خود پیرامون ارزش هنری صنایع دستی فاخر فارس گفت: باید برای هنرمندان صنایع دستی ایجاد بازار کرد و زمینه ارائه محصولاتشان را فراهم آورد.

رییس جمهور صنایع دستی را در استان فارس یکی از مشاغل مهم توصیف کرد که برای هنرمندان  و به ویژه بانوان ایجاد اشتغال کرده و افزود: بایست با ایجاد بازارچه دائمی زمینه ارائه محصولات و تشویق تولیدکنندگان فراهم گردد.

جایگاه بالای صنایع دستی در فارس و ظرفیت های شگرف این حوزه برای رونق اشتغال و گردشگری، سبب شد تا بازدید از غرفه های برپاشده در جوار آرامگاه حافظ در برنامه های دومین سفر رییس جمهور به این استان گنجانده شود؛  نمایشگاهی که به همت اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی فارس در جوار آرامگاه حافظ شیرازی در شامگاه پنجشنبه 20 مهر و هم زمان با آیین بزرگداشت یاد روز حافظ مورد بازدید رییس جمهور و هیات همراه و جمعی از مدیران ارشد استان  قرار گرفت.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در این خصوص گفت: در این نمایشگاه 35 رشته صنایع دستی شاخص فارس به نمایش گذاشته شد و دست ساخته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: صنایع دستی فارس بسیار فاخر و ارزشمند است

آیت الله رییسی: صنایع دستی فارس بسیار فاخر و ارزشمند است