مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-18سياسي

پوشش بیمه سالمندان افزایش می یابد؟


سازمان های بیمه گر همواره گزارش می دهند که ما پوشش بیمه ای کامل داریم اما بیمه مراقبتی ندارند و پوشش بیمه ای آن ها محدود است.

- محمدعلی محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات سلامت سالمندان، اظهار کرد: تنها راه برون رفت ما نه تنها برای سالمندان بلکه برای آحاد جامعه، پرداختن به نظام ارجاع است.

امروز از محل جی دی پی(GDP) سهم قابل توجهی را به نظام سلامت اختصاص داده ایم این در حالی است که نه مردم، نه کادر سلامت و نه قانون گذاران از شرایط فعلی نظام سلامت رضایت ندارند.

وی با مهم توصیف کردن راه اندازی نظام پزشک خانواده و نظام ارجاع، ابراز کرد: این مسأله می تواند به پیشگیری، حفظ کرامت و بی نیازی سالمندان منجر خواهد شد و بی نیازی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سلامت را به دنبال دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: اگر ما به کرامت سالمندان در سلامت معتقدیم باید نیاز این گروه از جامعه را به خدمات سلامت به مقدار لازم برسانیم.

محسنی بندپی به برخی خطرات پیش روی سالمندان در حوزه سلامت اشاره و عنوان کرد: نرخ شکستگی و پوکی استخوان میان سالمندان در سنین 70 تا 75 سالگی 2برابر می شود و در آن زمان ما باید به سراغ پرتز های مختلف برویم که به دلیل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه سالمندان افزایش می یابد؟

پوشش بیمه سالمندان افزایش می یابد؟